План гуртка «Пізнайко»
Керівник: Адісевич І.О.
№ п/п | Тема | Мета | Кількість годин | Дата проведення | Примітка |
1. | Д/г «Кольорові кубики» (кубики) | Вчити співвідносити за кольором, величиною, розвивати мислення, уяву, дрібну моторику | 1 | вересень | |
2. | Д/г «Чарівний мішечок» (іграшки) | Вчити називати іграшки, характеризуючи колір, величину, розвивати зорове, слухове, дотикове сприймання | 1 | ||
3. | Д/г «Склади пірамідку» | Вправляти у складанні пірамідки, співвідносити за величиною та кольором | 1 | ||
4. | Д/г «Один-багато» (іграшки гумові) | Знайомити із поняттям «кількість». Розвивати мислення, моторику, координацію рухів | 1 | ||
5. | Д/г «Збери листочки» (листочки) | Формувати уміння класифікувати за кольором та величиною. Розвивати мислення, моторику | 1 | жовтень | |
6. | Д/г «Овочі-фрукти» (муляжі) | Знайомити із дарами осені, формувати вміння класифікувати предмети, закріплювати назви кольору | 1 | ||
7. | Д/г «Веселі каштанчики та жолуді» (каштани, жолуді) | Знайомити із природним матеріалом, вчити сортувати предмети, розвивати мислення, моторику, уяву | 1 | ||
8. | Д/г «Грибна галявинка» (каштани, жолуді) | Вчити із природного матеріалу створювати композицію, розвивати моторику, фантазію | 1 | ||
9. | Д/г «Весела гусінь» (кришки) | Вчити з відходних матеріалів (кришки пляшок), викладати гусінь, чергуючи за кольором. Закріплювати назви кольорів | 1 | листопад | |
10. | Д/г «Склади фігуру» (кришки) | Вчити із кришок викладати силуети кола, квадрата, чергуючи за кольором, розвивати просторові уявлення, моторику | 1 | ||
11. | Д/г « Кольорова мозаїка» | Вчити із мозаїки створювати за зразком картинку. Розвивати фантазію, уяву, моторику | 1 | ||
12. | Д/г «Шнуровка» | Знайомити із шнуруванням, розвивати дрібну моторики, мислення | 1 | ||
13. | Д/г «Сніжинка на долоньку» | Знайомити із ознаками зими. Вчити вибирати за розміром паперову сніжинку | 1 | грудень | |
14. | Д/г «Зліпи сніговика» (солоне тісто) | Знайомство із технікою роботи з тістом. Вчити прямими рухами розкачувати кульки та з’єднувати їх, розвивати уяву, моторику | 1 | ||
15. | Д/г «Гірлянда на ялинку» (кришки) | Вчити викладати ряд, чергуючи за кольором. Розвивати мислення, моторику | 1 | ||
16. | Д/г «Подарунок під ялинку» (каштани) | Вчити загортати каштан у фантик, формуючи цукерку, розвивати творчість, дрібну моторику | 1 | ||
17. | Д/г «Вогники на ялинці» (кришки) | Формувати просторове уявлення, викладаючи на силуеті ялинки-кришки-вогники | 1 | січень | |
18. | Д/г «Цікаві коробки» | Знайомити із кубами-сортерами, вчити знаходити відповідну вкладку, правильно вкладати в отвір | 1 | ||
19. | Д/г «Що де?» | Вчити визначати місцезнаходження певного предмету, розуміти поняття «над», «біля», «під» | 1 | ||
20. | Д/г «Що звучить?» | Знайомити з музичними інструментами: сопілкою, барабаном, металофоном. Вчити сприймати на слух та розрізняти інструменти | 1 | ||
21. | Д/г «Мушлі та камінці» | Вчити класифікувати та сортувати у ємкості, розвивати мислення, моторику | 1 | лютий | |
22. | Д/г «Пісочна фантазія» | Вчити розрізняти сухий та вологий пісок, пальчиками малювати візерунки | 1 | ||
23. | Д/г «Знайди, що заховано?» (пісок) | Вчити на дотик розрізняти, що лежить у піску, розвитати дотикові аналізатори | 1 | ||
24. | Д/г «Впізнай казку» | Вчити визначати героїв казки та заучувати короткі фрази | 1 | ||
25. | Д/г «Квіти для матусі» (мозаїка) | Учити із мозаїки викладати силуети квітів, повторити назви кольорів | 1 | березень | |
26. | Д/г «Весняна галявина» (кришки) | Вчити створювати колективну композицію квітів з кришок | 1 | ||
27. | Д/г «Печиво для мами» (солоне тісто) | Продовжувати знайомити з прийомами ліплення, розвивати моторику | 1 | ||
28. | Д/г «Почастуємо ляльок» (набір посудки) | Знайомити з правилами етикету під час прийому їжі, вчити сервувати стіл | 1 | ||
29. | Д/г «Зайчик захворів» (набір «лікарня») | Вчити надавати першу медичну допомогу, виховувати бажання допомогти ближньому | 1 | квітень | |
30. | Д/г «Мами та дитинчата» | Систематизувати знання про тварин та їх дитинчат, закріпити поняття «свійські» та «дикі тварини» | 1 | ||
31. | Д/г «Лялька, забруднилась» (ігри з водою) | Вчити імітувати дії, користуючись предметами гігієни | 1 | ||
32. | Д/г «Хто як говорить» | Формувати вміння імітувати голоси домашніх тварин, розвивати звукову культуру мовлення | 1 | ||
33. | Розвага «Мильні бульбашки» | Створити позитивний настрій, розвивати дружні стосунки | 1 | травень | |
34. | Д/г «Граємо з піском» | Спонукати до створення композиції на піску, формувати дружні стосунки та позитивні емоції | 1 | ||
35. | Д/г «Літечко, привіт» (малювання долонькою) | Учити робити відбиток долоньки на аркуші, розвивати творчі здібності | 1 | ||
36. | Д/г «Кольорові вітрячки» (вітрячки) | Вчити визначати напрям та силу вітру, формувати позитивні емоції та дружні стосунки | 1 |