№ п/п | Тема, зміст роботи | Кількість годин | Дата проведення | Примітка |
1. | «Веселий потяг» (лічба) | 2 | вересень | |
2. | «Допоможемо архітекторові розташувати будиночки» (величина) | 2 | |
3. | «Я фігуру розпізнаю, все про неї пригадаю» (геометричні фігури) | 2 | жовтень | |
4. | «Весела мандрівка лісом» (орієнтування в просторі) | 1 | |
5. | «Коли це буває?» (орієнтування в часі) | 1 | |
6. | «Допоможемо Герді потрапити до крижаного палацу» (народна математика) | 2 | листопад | |
7. | «Посели цифри в будиночки» (лічба) | 2 | |
8. | «Веселі мотрійки» (величина) | 2 | грудень | |
9. | «Геометрична мозаїка» (геометричні фігури) | 2 | |
10. | «Що змінилось?» (орієнтування в просторі) | 2 | січень | |
11. | «Допоможемо дням тижня зібратися на бал» (орієнтування в часі) | 2 | |
12. | «Покажи Червоній шапочці, яка ялиночка найвища» (народна математика) | 2 | лютий | |
13. | «На гостину до бабусі» (лічба) | 2 | |
14. | «Кришталевий палац» (геометричні фігури) | 2 | березень | |
15. | «Казкова галявина» (орієнтування в просторі) | 1 | |
16. | «Допоможи Попелюшці потрапити на бал» (орієнтування в часі) | 1 | |
17. | «Логічні пазли» (лічба) | 2 | квітень | |
18. | «Які стрічки у дівчат» (народна математика) | 2 | |
19. | «Відкрий замок» (геометричні фігури) | 2 | травень | |
20. | «Математичний сніданок» (лічба) | 2 | |