ГУРТОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

/Files/images/english.jpg

Чи потрібно вивчати англійську мову дошкільнятам


Все частіше ми приходимо до думки, що починати вивчати іноземну мову потрібно було з дитинства. Незважаючи на те, що в багатьох школах англійська мова є предметом вивчення вже з першого класу, найчастіше знання, що там надаються, не достатні. Як наслідок цього, батьки намагаються додатково завантажити школяра різними мовними курсами і заняттями з репетиторами, які є носіями мови. При цьому багато дорослих впевнені: щоб дітям не довелося надолужувати згаяне у дорослому віці, їх необхідно знайомити з іноземною мовою ще до школи. Власними зусиллями або за допомогою викладачів.

Як би наполегливо англійська мова не поспішала увірватися в наше повсякденне життя, далеко не всі батьки дотримуються думки, що вчити малюків іноземної мови потрібно з маленького віку. Деякі батьки відчувають сумніви, чи так уже необхідно починати вивчати її дошкільнятам? І наскільки це потрібно, якщо в школі їм все одно доведеться проходити цей предмет в обов'язковому порядку? Не позбавляють чи таким чином дорослі, які ризикнули почати вкладати знання в дитячі голови мало не з пелюшок, дітей дитинства?

Фахівці зазначають: навіть якщо Ви в майбутньому збираєтеся віддати Вашу дитину до мовної школи, де вона з першого класу буде серйозно вивчати іноземні мови, навчання англійській мові до школи ні в якій мірі не буде зайвим.

На думку фахівців, подібні заняття необхідні малюкам по ряду причин. Так, раннє знайомство з англійською підготує дитину для вивчення мовних тонкощів у майбутньому. Крім того, ненав'язливе навчання мови сприяє розвитку у дошкільників пам'яті і творчих здібностей.

Важливо також враховувати, що маленькі діти (приблизно до 6-річного віку) з легкістю сприймають і засвоюють фонетичні та граматичні конструкції англійської мови. Фахівці також говорять, що в цьому віці діти здатні запам'ятовувати навіть більше інформації, ніж дорослі люди. Головне, в якій формі подається матеріал і як саме проходить процес навчання.

Коли не рано?

Викладачі англійської мови, які працюють з дошкільнятами, вважають, що приводити до них на заняття дітей у віці двох років, звичайно, зарано. Однак якщо Ви все одно хочете, щоб Ваш малюк паралельно зі спробами навчитися говорити рідною мовою поступово опановував навички іноземної мови, то заняття викладача з дітьми у віці від 1 до 3 років краще всього проводити індивідуально.

Більшість же курсів англійської мови для маленьких здійснюють набір дітей від 3-х років і старше.

Якщо Вашому малюкові вже 3-4 роки, і Ви все одно сумніваєтеся, чи потрібна йому іноземна мова, не сумнівайтеся. Просто відведіть його на пару-трійку занять у групу, де разом з ним навчання англійській будуть проходити ровесники, і Ви самі все побачите.

Вчуся, граючи

Англійська мова для дітей представлена безліччю методик самої різної якості і рівнів. Однак важливо враховувати, що дітям молодшого віку не підійдуть звичайні заняття для школярів. У дітей молодшого віку сприйняття чужої мови відбувається на слух і за допомогою картинок. Тому найефективнішими методиками навчання для маленьких є ті, що проходять в ігровій формі.

Не варто забувати, що у малят зовсім інша мотивація, ніж у дорослих. Їм ще невідомо прагнення до успіху, бажання до вдосконалення, їх може зацікавити тільки одне - гра! Тому підкреслимо, що процес вивчення англійської мови у малюків піде значно легше, якщо він буде проходити у вигляді навчальної та розвиваючої гри. Вона повинна стимулювати у дитини візуальне і слухове сприйняття іноземної мови.

Під час гри-навчання малюків викладачі англійської мови використовують мультфільми, оповідання, пісеньки, лічилки, вірші, рухливі ігри, змагання, забавні конкурси. Осягати ази спілкування англійською мовою маляті буде легше, беручи участь в невеликих сценках або спостерігаючи за грою лялькового театру.

Основний принцип навчання на курсах англійської мови для малюків - це освоєння англійської як рідної, тобто дитина спочатку слухає і сприймає матеріал на слух, потім намагається повторювати, а потім - починає говорити.

Пісеньки, лічилки і вірші допомагають малюкам вивчати вимову, ритм мови, а також запам'ятовувати деякі ключові фрази в контексті. Це дозволяє дітворі потихеньку почати вбирати ази спілкування англійською мовою, яку вони починають розуміти і використовувати задовго до того, як будуть вчитися читати і писати.

У процесі навчання дітей можуть також зацікавити і захопити книжки-розмальовки, яскраві картинки, кубики, різнокольорові олівці, фломастери та папір, а також фарби та іграшки.

Яких результатів варто чекати?

Не варто чекати, що пройшовши навчання на курсах англійської мови протягом декількох місяців, Ваш малюк почне активно будувати фрази і легко спілкуватися англійською.

Як ми вже сказали, у віці 3-4 років діти вчаться сприймати англійську мову на слух і виконувати прості команди вчителя. По закінченні курсу занять англійської мови для самих маленьких Ваше чадо зможе розповідати лише кілька віршиків або счіталочек, а також співати невигадливі пісеньки.

У середньому, за рік занять діти розучують близько двох-трьох десятків пісеньок і ріфмовок. Погодьтеся, це не так уже й мало для дитини, яка ще зовсім недавно почала говорити рідною. Крім того, важлива не кількість, а якість. Нехай вчинених віршиків буде не так багато, як хотілося, головне, щоб дитина розуміла їх сенс і могла продемонструвати те, про що вона розповідає.

Дитячі пісеньки і лічилки англійською, які викладачі будуть розучувати з малюками, закладуть у їх свідомість основні граматичні структури, а веселі ігри дадуть навички спілкування та привчать до правильної англійської інтонації.

Завдання викладачів, які займаються навчанням дітей у віці 3-4 роки, домогтися формування довільної пам'яті й уваги у малят, розкриття їх творчих здібностей, становлення навички навчання у грі та активізації основних каналів сприйняття.

Важливо пам'ятати, що опановувати навички володіння англійської мови діти починають лише з 5-6 років. У цьому віці словниковий запас малюків (за умови регулярних занять з викладачами) може збільшитися до 400 - 500 слів.

Вивчення англійської мови в нашому садочку.

Навчання англiйської мови є не обов'язковим, але бажаним компонентом дошкiльної освiти. Навчання дошкiльнят англiйської мови - це особливий вид освiтної дiяльностi. У процесi навчання дiти не вивчають складових частин незнайомої мови, а одразу опановують її як засiб спiлкування.

Метою навчання англiйської мови є сприяння повноцiнному, своєчасному розвитковi дитини, збагаченню їїiнтелектуальної, вольової, емоцiйної, моральної та соцiальної сфер у процесi оволодiння основамиiншомовного спiлкування. Процес навчання англiйської мови має бути засобом соцiалiзацiї дитини, допомагати розкрити її особистий потенцiал із урахуванням iндивiдуальних особливостей.

Мова вивчається через особисту дiяльнiсть дiтей на заняттях. Кожне заняття будується як iгрове спiлкування педагога i дiтей. Заннятя з англiйськой мови – це система органiзованої iгрової дiяльностi, що сприяє розвитковi i вихованню дитини, реалiзацiї набутого досвiду, формуванню нового досвiду та психiчних якостей у процесi засвоєння мiнiмiзованого обсягу англомовних знань та вмiнь.

Важливо пам’ятати, що головне у навчаннi дошкiльникiв – це розвиток дитини, збереження її психiчного та фiзичного здоров’я, зацiкавленiсть дітей, їхнє бажання вiдвiдувати заняття.

Шановні батьки! Щоб Ваша дитина із задоволенням відкривала світ іноземної мови,повторюйте разом із нею вивчені на уроці слова та вирази у вигляді гри. Нехай дитина буде Вашим учителем (якщо Ви недостатньо знаєте англійську або взагалі не володієте нею). Грайте у ті ігри, які були на уроці. Якщо у дитини труднощі у вимові, проконсультуйтесь із учителем. Якщо є можливість, купуйте дитині книжки. Виготовляйте предметні малюнки та інші наочні посібники разом із дитиною, водночас запам‘ятовуючи нові слова. Розповідайте дитині, наскільки важливим є вивчення англійської мови людині майже будь-якої професії.

Для кращого опанування іноземної мови керівник гуртка активно використовує рухову, слухову та зорову пам'ять дітей. Всі заняття з дітьми проводяться в ігровій формі з використанням сучасних методик. Ігри - лічилки, вірші, загадки, безліч пісень підсилюють емоційність занять, наближають навчальний процес до природного сприйняття і засвоєння.
Гурток проводиться 2 рази на тиждень

/Files/images/P01029-113111.jpg/Files/images/P01029-113657.jpg/Files/images/P01029-113820.jpg/Files/images/P01029-114110.jpg/Files/images/P01029-114805.jpg/Files/images/P01029-120049.jpg/Files/images/P01029-120054.jpg/Files/images/P01029-120227.jpg/Files/images/P01029-120231.jpg/Files/images/P01029-120620.jpg/Files/images/P01029-121039.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1046